Освітнє середовище

< НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

 

З вересня 2017 року у школі-ліцей проходить апробація нового Державного стандарту загальної початкової освіти серед учнів 1-А та 1-В класів. Це важливий попередній етап реформування загальної середньої освіти «Нової української школи».

Учасники експерименту,  вчителі початкових класів Вахновська Любов Леонідівна та Висідалко Олена Василівна, пройшли ґрунтовну підготовку на базі Вінницької академії неперервної освіти.

Вже перші кроки свідчать, що навчання у 1-А та 1-В класах стали цікавим та успішним. Кожний день розпочинається ранковою зустріччю, під час якої діти діляться своїми радощами та турботами, ближче знайомляться, вчаться спілкуватися, спільно планують свій день, а ще обирають помічника вчителя на день. Під час ранкової зустрічі першокласники вивчають назви місяців та днів тижня, співають улюблені пісні, емоційно налаштовуються на навчальний процес.

Змінилася роль учителя та методи викладання. Вчитель не лише «передає» знання, а й формує спільноту класу, яка сприяє розвитку позитивної самооцінки школяра і життєвих компетентностей.

Освітнє середовище у двох перших класах організоване таким чином, щоб дитина почувала себе у класі затишно й безпечно. Кожен  куточок  класу  розповідає про дітей, які там навчаються, про їхні захоплення  та досягнення. Це  «Перлини творчості», «Класна спільнота», «Дитина дня», «Мій настрій»,  «Наша надійна підтримка» та «Крісло автора». Така увага до дитячої  праці та творчості підвищує самооцінку і формує гідність дитини.

Знання з різних предметів  поєднуються в інтегровані теми тижня та дня.

Тепер навчання – це активна діяльність дітей, це цікаві рухливі навчальні ігри, співпраця в парі, спільна робота у групах, визнання цінностей дитинства, радості пізнання, розвитку особистості і талановитості дитини, плекання здоров’я учнів, перетворення школи на безпечне та комфортне місце для навчання.